woensdag 14 november 2012

Schat, ik heb niks om aan te doen,.....

We gaan nog eens echt de wijventoer op,....ik wilde eerst weer een logje schrijven over Chattheo, maar het is genoeg geweest, hij doet het niet goed op school punt, alle hens aan dek en met de neus vooruit,...

Op Vitaya is er sinds kort het programma Schat, ik heb niks om aan te doen,....iets wat ik steevast opneem, behalve vandaag, aangezien Carrie home alone is,...en ik lekker kan doen en kijken wat ik wil,....en eerlijk na een avondje oudercontact is dit een fijn gegeven, even niet praten, even mijn gedachten voor mij alleen,....samen met mijn pc op mijn schoot in mijn favoriete hoekje van de zetel,.....

Het programma gaat als volgt, hoewel elke vrouw deze uitspraak kent, ook Carrie,.....die een leuke kleerkast bezit en toch vaak het gevoel heeft om niks om aan te trekken,....en eerlijk is eerlijk, snel naar hetzelfde grijp :-),.....maar het programma, meestal worden de vrouwen ingeschreven door de partner, aangezien die gek wordt van die vraag, ook verandert hij onmiddellijk in een hulpeloos wezen, want wat weet hij nu van kleren, laat staan mode, uitzonderingen bevestigen hier ook de regel weer, voor ik een mailbox vol mails krijg van mannen die allemaal de mode op de voet volgen, degene die zich geroepen voelen mogen altijd de nodige combinaties in mijn kast komen maken :-).

Wat mij altijd opvalt is dat de kleerkasten van de "slachtoffers" meestal bestaat uit chaos gecreërd door een mic mac van kleren door elkaar die vaak al jaren gedemodeerd zijn,.....wat dan natuurlijk inhoudt dat je letterlijk het bos door de bomen niet meer ziet,.....

Maar geen nood, het programma schept orde in de chaos, er komt zelfs een kaststyliste aan te pas en ook Carrie kon zich niet inbeelden dat dat werkelijk een beroep is, maar eerlijk is eerlijk, ze maakt pareltjes van kasten/dressings,.......

Ons Lien laat ook altijd 1 stuk uit de kast hermaken, het tofste vond ik van een leren vest die niet werd gedragen toverde men een paar laarsjes die perfect in de kast van Carrie zouden passen EN op maat gemaakt,...hoe verwend kan je worden, maar dat is niet alles, er wordt ook een perfect zwart jurkje ontworpen en op maat gemaakt en dat is een item dat ECHT niet mag ontbreken in een madam haar kleerkast, the LBD,...ik denk dat ik er ondertussen 3 heb :-), maar het past altijd en is vaak mijn redder in nood als ik niet weet wat aan te trekken, ook al weet ik dat het niet echt mijn kleur is zwart, maar ik vang dat op door mijn make-up extra mooi aan te brengen en een beetje vals te spelen :-),.....

En wat ik het super moment vind, is dat Lien van heel de kleerkast leuke combinaties maakt, er een polaroid van maakt ( ik wist niet dat dat nog bestond) en ze in een notaboekje kleeft en dat boekje is goud waard,.....want je hoeft het maar open te slaan en daar is je perfecte outfit en hoe je nooit meer te roepen "Schat, ik heb niks meer om aan te doen",......

2 opmerkingen:

  1. Oké, dat programma ga ik ook opnemen vanaf nu!!!! Ik heb ook al zitten denken om van al mijn outfits foto's te maken maar ja, digitaal wat heb je daaraan als je op het cruciale moment geen gsm of pc bij de hand hebt, bovendien is dat ook niet bepaald overzichtelijk. Een polaroidcamera staat nog op mijn verlanglijstje... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik werd even zenuwachtig van de titel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen