donderdag 6 december 2012

Kerstshoppen

Aangezien ik eerst weer een logje aan Chattheo wilde wijden,........maar het me in die mate deprimeert, aangzien hij met een nota naar huis is gekomen en we nog nota's ontdekt hebben waar zijn vader wel van op de hoogte was, maar het niet nodig vond om het me te melden of te anticiperen, was het weer een leuke avond ten huize sex and the city,.....en begin ik zwaar aan mezelf als moeder te twijfelen, en stel ik mijn opvoeding in vraag en voelt het enorm of ik faal,.......maar we gaan het over een andere boeg gooien,......

Het kerstshoppen staat op mijn agenda,......een dagje met mijn moeder en zussie, gezellig verdwijnen in de vrolijke drukte van de cadeautjesmensen, genieten van het perfecte cadeau-gevoel, een heerlijke cappucino  met echte slagroom ipv gestoomde melk en we vergeten de rode wangen niet, veroorzaakt door de temperatuursverschillen van de kou buiten en warme winkels binnen, want koning winter is nu wel echt in het land.

Uiteraard heb ik al een lijstje gemaakt met wat ik moet kopen,......het enige wat me nog wat zorgen baart is de cadeau van Big, hij wil dat we elkaar een cadeau geven van +/- 30 euro, ik ben HEEL benieuwd met wat hij gaat afkomen, kan mss mijn moodboard van secret santa laten zien :-).  Maar hetzelfde geldt voor Carrie, vind niet onmiddellijk de juiste inspiratie, heb een t-shirt of hemdje genoteerd maar dat is zo vreselijk saai en ik haat SAAI :-).

En om dan terug te komen op de secret scanta, waar ik me heb voor opgegeven,.......mijn slachtoffer is een persoon die mijlenver van Carrie verwijderd is, tegenpolen trekken elkaar aan, maar het slachtoffer is alles wat Carrie niet is,......ze is creatief, houdt van camperen, houdt van naaien, breien en haken, van recycleren en ze houdt niet van koffie,.... wat we wel gemeen hebben is cosy home made food, okergeel, petroleumblauw....cadeaus bedenken en maken,....dus wat denken jullie van zelfgemaakte koekjes, in een okergele verpakking met een petroleum blauw lint,.....dat Carrie op haar hakken met haar haartjes mooi in de plooi gaat afgeven :-), want dat opsturen dat is toch niet evident lijkt me,......

En zondag,........dan wordt ons nest ondergedompeld in kerstsfeer,........en heb gemerkt dat mijn assortiment aan uitbreiding toe is,......en ik heb lichtjes nodig, veel  lichtjes :-) en worden de kerstkaartjes geschreven,......oh wat is dit toch een fijne periode, ondanks alle examenstress, dit weekend is voor Carrie letterlijk een lichtpuntje,......waar ik halsreikend naar uitkijk!!!!




5 opmerkingen:

  1. En wie weet lopen we elkaar zaterdag tegen het lijf in de paris Xl op de meir! Kunnen we lekker samen een cappucino drinken, allemaal met een heerlijk melksnorretje, yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij ons komt de kerstboom er pas volgende week in,
    en dan kan de race naar kadootjes beginnen... ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil dringend ook wat meer Kerstgevoel in huis krijgen maar zonder kerstboom vind ik dat moeilijk!
    Carrie je moet echt niet denken dat je een slechte moeder bent. De situatie is nu niet ideaal maar zal dat wel zijn als hij fulltime bij jullie woont en jij over hem (en de nota's) kan waken.
    Kop op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge hebt tien euro he meid dus er kan nog een hoop bij voor de secret santa. en niet twijfelen aan jezelf als mama!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg zin om mijn eigen huis te versieren door jouw blog, denk dat ik alleen nog even de discussie met vriendlief aan mag gaan. Meneer is nogal anti kerst namelijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen