donderdag 27 december 2012

What made me happy this week

We starten op vrijdag, de dag dat de wereld zou vergaan,.......

Vrijdag:

De benefietavond, was ondanks de reden van bijeenkomst, leuk,...het was fijn om een aantal nog eens terug te zien en was het nog net zoals 20jaar geleden,.....niemand was ook echt veranderd,.....oké er waren links en rechts wat rimpels te merken en een kilo extra,.....maar verder was iedereen heel goed herkenbaar.

Zaterdag:

Big die een hele mand strijk wegwerkte, terwijl Carrie haar nagels lakte, verschil moet er zijn :-).
Een geweldig swingfeestje, met heel veel leuk en lekker volk en wat de voetbalpapa betrof, die leek het nog vervelender te vinden dan Carrie,.....en Carrie verfde haar haar in een dieprode kleur,.....Carrie gaat dus vanaf nu door het leven als redhead :-)

Zondag:

Ondanks het feit dat Carrie pas om half 5 in haar bedje lag, ben ik toch naar de fitness gereden,.....en heb mijn lijf lekker afgebeuld,....om dan het nodige "knutselgerief" te kopen en me dan te verdiepen in een zelfgemaakt receptenboekje,....

Maandag:

Kerstavond en Carrie heeft wel een hele ongewone kerstavond gehad,.....na heerlijke oesters, een hertekotelet met zalig sausje werd de speeldoos bovengehaald,........op initiatief van Big,......en ik kreeg heel duidelijk instructies en werd het ipv een witte kerst een erotische :-).

Dinsdag:

Na een zalige nachtrust vroeg uit bed, want ik had mijn receptenboekje af te werken,....en zo vond Big me,....al knutselend,.....en happy!!   Effe langs mijn ouders en bomma, om dan naar de kerstmarkt in Brussel te trekken, na 5 jaar, is Carrie eindelijk nog eens op een kerstmarkt geweest en wat heeft ze genoten!!

Woensdag:

Back to reality,.......kerstshoppen, met een goed lijstje vertrok ik naar het shoppingparadijs, veel gekocht en de rekening zal ik in 2013 wel maken, want ik vrees dat ik weer boven budget ben :-)........en we hebben het nuttige aan het aangename gekoppeld en geluncht met "Lieve Mike",....toch altijd tof om eens even tijd te hebben voor de vriendjes.

Donderdag:

Sporten, de laatste cadeaus gevonden, want ik wilde voor Big een koelbox voor in de wagen, maar ja, Carrie wist natuurlijk weer niet dat zoiets makkelijker verkrijgbaar is in deze tijd van het jaar,.......en nog erger ik heb me niet aan het afgesproken budget gehouden :-), Big gaat boos zijn,......maar Carrie heeft nooit beloofd om te luisteren :-).  En straks is er sauna met Big,......me like!!


Carrie is een gelukzak!!  Ik weet het,..........en sinds 5 jaar voel ik me elk jaar gelukkiger worden,......dank u leven, dank u voor alles!!!




5 opmerkingen:

  1. Heel leuk om lezen dat je zo gelukkig bent! Houden zo, gelukkig heb jij de levenswijsheid die je daarvoor nodig hebt. Vele mensen zijn nooit gelukkig omdat ze constant klagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well done Carrie !
    X(XX)-mas is the time to spread happiness.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Carrie dat budget hé ! Afrekenen na nieuwjaar , prettige overgang lieve Carrie en mr Big!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zulke postjes word ik zelf blij!! Zo moet het zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou bijna in je plaats willen zijn...(maar rood haar zie ik écht niet zitten)

    :-D

    BeantwoordenVerwijderen