maandag 18 februari 2013

Kater

Na de leuke telefoon van de graadcoördinator was voor mij het leuke wel van het weekend, had gewoon zin om in een hoekje te liggen grienen, maar er stond een swinguitje op de planning en ik wilde niet dat Chattheo dat uitje verpestte,.....want wie verliest er dan, enkel ik en Big, want hij lijkt er niet echt van wakker te liggen ook niet van het feit dat hij het weer had verstopt en achtergehouden.  Wat moet ik er in godsnaam dan nog van wakker liggen,.......ik vrees zelfs dat hij zich niet bewust is van hoe slecht zijn gedrag is.  Maar goed, we gaan dat weer in goede banen proberen de leiden,........het is zo, ik moet met de feiten verder,......alleen twijfel ik aan mijn capaciteiten, of ik wel geschikt ben om dat op te vangen.

Nu het uitje, want we gaan het leuk houden, er stond een parenclubje op de agenda samen met ons favoriete koppel die steeds meer vrienden worden dan swingers ook een grens die we moeten bewaken, maar het is altijd lachen en fun met hen,........en dat was nu weer niet anders.

En ik heb mijne oude truc nog eens bovengehaald,.........ik heb de kaart van den drank getrokken iets wat altijd helpt bij Carrie, wanneer ze onder spanning staat en of dat dan fout is dat laat ik in het midden, het heeft ervoor gezorgd dat ik mijn zorgen even opzij kon zetten en me kon ontspannen, zodat ik kon genieten van de vrolijke sfeer, de muziek en de leuke mensen.  Want alcohol zorgt er ook voor dat ik mijn sociale handicap wat doorbreek en dat ik vlot praat iets wat ik ook wel doe als ik de mensen beter ken, maar als eerste contact kan het zijn dat men een ijskoniging krijgt, ik weet het het is een handicap maar het is pure verlegenheid,......en ja, ik weet ook dat het de oplossing niet biedt, maar in dit geval vond ik het gerechtvaardigd,........

En ik heb genoten van de avond, goed gelachen, gedanst en ja, ook gesext, want het gezelschap vond wel dat ik het verdiende om eens verwend te worden,.........en oh my god, dat hebben ze gedaan,.......en werd er weer een fantasieke waarheid, in een schommel verwend worden door 3 mensen,........je kan het slechter treffen ik weet het,.......

De zondag was van mindere kwaliteit, aangezien de kater ook gerelateerd was aan het overmatig drankverbruik,........maar het was het waard, want ik had een TOPAVOND,......

9 opmerkingen:

  1. Soms moet je er iets voor over hebben he voor een beetje plezier ;-) Met drie mensen tegelijk hmmm... hier zal dat bij dromen blijven denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt dat verdient om zo verwend te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Antikatertip (toch iets waar ik over kan meepraten): tussendoor geregeld water drinken en/of voor het slapen gaan veel water drinken. Het zou iets te maken hebben met het feit dat alcohol vochtafdrijvend is en dat zou voor hoofdpijn zorgen. Als je echt een erge kater hebt (zo eentje met "geuren en kleuren") dan weet ik niet of dat nog helpt. Je kan natuurlijk ook gewoon geen alcohol drinken, maar ja ... Ik weet uit ervaring dat alcohol de remmen kan helpen losmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat water tussendoor was ik vergeten :-), voor het slapen nog wel water gedronken,.....gelukkig was de kater niet te erg!!!

      Verwijderen
  4. je had een goeie reden om met alcohol de remmen 's los te gooien, en had je je aan de tip van Corvus hierboven gehouden, had je misschien nog een aangenamere zondag gehad... :-P
    Je lijkt me wel te genieten hé, van die extra aandacht op zo'n swingersavondje...
    Groot gelijk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schommel, check. (even op mijn checklist gezet)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eens de ijskoniNgin in de schommel geraakt smelt het ijs als sneeuw voor de euh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Damn dat klinkt goed zo een avond! Ik kan me voorstellen dat je zorgen op zo een moment even verdwijnen :D

    BeantwoordenVerwijderen