dinsdag 19 maart 2013

Uitdroging

Carrie begint de verschijnselen van de menopauze nu te voelen en het maakt me niet echt happy, ik voel mijn huid zo uitdrogen, elke vorm van creme verdwijnt als sneeuw voor de zon in mijn huid,.....al de produkten voor de vette huid zijn niet meer geschikt, want het veroorzaakt gewoon schilfering op mijn huid, eigenlijk is het een beetje hilarisch, want nu glim ik niet meer als een discobal, maar is het schilfering die mijn huid parten speelt,........Carrie kan dus  op zoek naar een nieuw verzorgingsritueel,.....voor de lezers die verstand hebben van zo'n zaken gelieve mijn zoektocht minder hard te maken en jullie ervaringen te delen.

Ook mijn hoofdhuid is zo droog dat het jeukt net zoals mijn hele dode punten, maar ik vermoed dat ik dat eerder te danken heb aan de stijltang om krullen te maken, voor degene die zich nu een bult schrikken, je kan met een stijltang ook krullen maken en het staat me prachtig en draag ik ook mijn haar een keer los.

Maar ik beken de humeurschommelingen zijn wel weg, eindelijk zou ik met een zucht durven schrijven,.......ik zou zelfs meer willen zeggen, ik voel me heel goed in mijn vel dat letterlijk aan het uitdrogen is met als gevolg dat ik ga moeten smeren en meer smeren, maw nog meer tijd in verzorging steken :-), gelukkig begint het nog niet te hangen, ondanks de hardnekkige cellulite die ook nooit meer zal verdwijnen :-).   Ook het zweten is beter, vooral dan het nachtelijke zweten, af en toe overvalt het me nog overdag maar steeds minder en het voelt eerder dat mijn lichaam de neiging krijgt om te transformeren naar een reptiel,.....:-), koudbloedig en vervellen :-) :-).

Maar Carrie laat de verandering niet zomaar toe hoor,.....we gaan investeren in goede cremes en in een nieuw kapsel, weg rode haarkleur en dode punten, we gaan voor nieuw, fris en verjonging :-)  Deze kapsels komen in aanmerking, degene met de meeste stemmen wint :-), Big gaat deze keer niks te vertellen hebben :-).    En vooral genieten dat ik me goed voel in mijn vel en mentaal een evenwicht lijk gevonden te hebben.




9 opmerkingen:

  1. Welkom in de slangewereld, ik ben precies een slang die aan het vervellen is! Vreselijk en ik moet echt meer gaan smeren!
    Voor het kapsel zou ik absoluut voor nummer 1 gaan! Zal jou beeldig staan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet niet hoe je kapsel er nu uitziet, Carrie
    en of je koppeke van vorm gelijkt op één van deze foto's
    maar voor mij is dat van foto 3 het tofst, al vind ik ze alle drie wel mooi... ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kapsel 2 is erg mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absoluut kapsel 1... maar ik hou sowieso van kort haar :-)
    En die cremes... ik heb een veel jongere huid he dus de mijne kan ik niet aanraden. Maar ik hoor wel heel veel goeds over wise woman van the body shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoe, 3 stemmen voor kapsel 1,ik hoop dat je straks zo het kapsalon buiten stapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind kapsel 1 ook het leukste, ook pittig, denk dat het je wel mooi zou staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf er bij een meer dan geslaagde metamorfose! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij 10 stemmen voor kapsel 2 (misschien een beetje omdat dat mijn kapsel is ;))

    BeantwoordenVerwijderen