dinsdag 23 april 2013

Blinkend

Blinkend van TROTS zit ik hier achter mijn pc,........in het paradijs ( waar het voor de verandering eens een leuke dag is, met dank aan de uitspraak van het vogeltje, degene die ze me geleerd heeft, thanks).

En dan is het niet eens mijn verjaardag vandaag maar die van Big,.......die zoals ne grote gaan werken is om toch niet teveel vakantie op te nemen zodat hij mee kan naar NY voor MIJN verjaardag, hoe lief is dat?? Ik zeg het jullie, het is een schatje,........en hij raakt hoe langer hoe dieper in mijn hartje,........

Maar we zijn aan het afdwalen,.......waarom ben ik zo trots,........Carrie haar blog is vernoemd en niet zomaar vernoemd hé,..neen, met enorme lovende woorden,........lees  lieve lezer, want dit maakt dat mijn dag niet meer stuk kan, wat zeg ik, de komende weken, dit is een stukje om in te kaderen,.......

Miss Sex And The City and me:

Dit is momenteel 1 van mijn favoriete blogjes. Waarschijnlijk omdat ik mij al een heel beeld van haar gevormd heb, en ik intussen een beetje het gevoel heb ze te "kennen" en dat ze ergens een verre vriendin is. Het "pfaff-effect", weetewel... Voor mij is het in mijn hoofd een superknappe madam, die altijd vrouwelijk en hip is, met een puberende zoon en een leuke partner, met daarnaast heel wat grote & kleine kantjes én een intrigerend seksleven. Chicklit voor gevorderden...
Ik weet dat ze hier ook nu en dan meeleest, want ik geniet ook vaak van comments op mijn blogje.
Het enige wat ik soms een beetje storend vind is de Carrie-vorm waarin ze soms schrijft. Over zichzelf spreken zoals "en toen ging Carrie op stap". Al moet ik toegeven dat ik dat waarschijnlijk ook soms doe ;).


En wie schrijft er nu zoveel lof over mijn blog,..........wel het is niet minder dan A-woman een van de meest gelezen blogs in het skynet-genre, nooit gedacht dat zo'n topper mijn blog zou lezen en hem dan nog bestempelt als favoriet van het ogenblik,......onnodig te melden dat ik keurig haar blogjes volg,........al vanaf het prille begin, toen ik in de ban raakte van blogs, toen ik nog niet zelf schreef, dus we hebben al wat meegemaakt :-),...........dit is zo een van die dagen, waarvan je wil dat je leven enkel uit deze dagen bestaat,......want vanmorgen vroeg Chattheo of ik klaar was om met hem straks te gaan lopen en uitdaging die hij me zondag aanbood en die ik niet kon weigeren en het feit dat hij erop terugkomt zegt meer dan 1000 woorden,........om de geweldige lunch van deze middag niet te vergeten, mijn buikspieren werden beter getraind dan in de fitnessruimte en ja u hebt het goed, van het lachen,.......dank je sweetie :-).

Een dikke MERCIE voor JULLIE allemaal!!!!!!!!!!!!!

6 opmerkingen:

  1. wow, wat een enthousiasme, Carrie!
    Je beschrijft jezelf en je leven ook wel heel duidelijk, en dat maakt wel dat we jou goed leren kennen. Al is iemand in het écht beleven toch nog een stuk beter...

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waow, dat is idd een groot compliment, geniet van het zwevende gevoel lieverd!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg haar blog ook (in stilte ;)) en had het ook al gelezen! Ik denk trouwens dat iedere blogger wel eens in de 3e persoon schrijft, want ons bloggerpersonage is toch een beetje een alter ego he...
    Geniet van het goede gevoel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke commentaar en ook herkenbaar. Behalve dan dat ik dat juist leuk aan je blog dat je schrijft in de derde persoon en ook de puntjes overal tussenin vind ik typisch iets voor jouw blog! Ik ben eigenlijk een grote fan van de gelijknamige serie en zo ben ik via andere blogs waarop jij reageerde uit nieuwsgierigheid op jouw blog beland. Ik lees al je stukjes, maar heb al een tijdje niet meer gereageerd uit tijdnood.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, graag gedaan lady!
    En euh, nu ik het zo zelf herlees vind ik de "beetje storend"-comment van mezelf héél onnozel, dus ik ga als straf een heel stukje over mezelf in 3e persoon schrijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te gaaf meis! Het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen