vrijdag 26 april 2013

"Haar"issues

Voor de mannelijke lezers,.........dit wordt weer een typisch vrouwenblogje,..........deze keer niet over hormonen, noch make-up,........

Carrie gaat hier een bekentenis op het wijde "net" gooien,.........Carrie heeft spijt, veel spijt zelfs een gevoel dat ze normaal niet makkelijk ervaart, nu jammer genoeg elke keer ik in de spiegel kijk en ik kan jullie verzekeren dat dat veel is,.......ijdelheid is dan ook mijn grootste zonde :-), weeral iets dat jullie nog niet van me wisten :-) :-).  De spijt is er gekomen nadat ik mijn lange haar heb laten afknippen,.......blijkbaar was ik meer gehecht dan ik dacht en had ook nooit stappen ondernomen indien het niet echt nodig was, maar blijkbaar was de stijltang ondanks alle nodige produkten om het te beschermen te sterk voor Carrie haar haar :-) en was het stuk en dan komt mijn drastisch kantje naar boven, met als resultaat een korte coupe, waar ik niet aan kan wennen, noch het feit dat ik het constant moet stylen en het nooit zo in model blijft een hele dag, moedeloos word ik ervan,........

Mijne lange haar droeg ik graag vast en het liefst in een dotje hoog op mijn hoofd, wat me de bijnaam "donut" opleverde,.......en heel de dag lag mijn haar in de plooi,.......nu valt het naar alle kanten behalve de juiste, het is net te lang gelaten voor mijn fijne haar vrees ik en dan staan we voor het volgende dilemma,......:-)

Binnenkort is het weer kapperstijd,.......vooral kleuren staat hoog op de prioriteitenlijst, aangezien de grijze haren weer talrijk zichtbaar worden, hopelijk lukt het de kapper nu om mijn haren om te toveren tot glanzende golven, het gaan korte zijn, maar ik wil weer dat mijn haar leeft, momenteel is er niks, maar dan ook niks met aan te vangen en ik vrees dat stress hier de grote boosdoener is,......en het feit dat ik een heleboel stylingsprodukten insmeer om toch maar iets of wat leuke coupe te hebben zal er ook geen goed aandoen,......maar om terug te komen op mijn dilemma,.........laten we het weer groeien, wat een hele tijd "bad hairday" gaat opleveren, want die vreselijke tussenlengte daar moeten we dan weer door en momenteel heb ik er geen zin in,......en voelt mijn haar ook niet goed aan om het langer te dragen,.........maar dan wordt het weer knippen,........en het liefst wil ik zo'n hele korte coupe,......geschikt voor mijn fijne haar en waar je zo goed als geen werk mee hebt,......iets wat ik een hele tijd heb gehad tot Big voorstelde om het te laten groeien,.......en tot ik het zelf naar de vaantjes hielp :-),.........

Carrie wil graag haar donut terug,.........en dan gaan we meer dan een jaar op onze tanden moeten bijten,..........:-(




6 opmerkingen:

  1. Jammer dat het zo moeilijk valt om te brushen, want ik vind het je wel heel goed staan! Mja nu wordt het idd terug sparen voor lang haar. Maar ik vond je indertijd geweldig met je korte kopje! Denk er maar goed over na voor je ingrijpt! Veel succes met je dilemma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind zo'n korte coupe nochtans héél mooi...

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk ook dat jij GEWELDIG gaat staan met zo'n kort kopje! Misschien moet je het doen voor de zomer? Een lekker frisse coupe? En daarna terug voor de "donut" gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het punt met kort haar is dat je het echt heel erg fanatiek bij moet houden anders wordt het idd een ramp! Ik zit gemiddeld eens in de 4 weken bij de kapper want dan is het weer te lang en wil het idd geen kant meer op..... Ik vind het korte haar je echt super staan dus wat mij betreft zou ik het zo houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kort kapsel is idd moeilijk! Ik heb ook eens een kortere coupe gehad enkele jaren geleden en als de kapster er dan gel en wat meer in deed was dat heel mooi, maar zonder die producten hangt het er maar wat bij!
    Ik vind dat het je nu ook heel erg mooi staat, en korter waarschijnlijk ook! Maar ik ken je dilemma. Mijn haar is ook onmogelijk steil (als het pas gewassen is kan je er een meetlat naast houden, zo recht is het) en tegenwoordig ziet het er ook gewoon dood uit vandaar dat ik het zoveel mogelijk in een staart of dot doe. (zo'n mooie donut als jij had lukt mij niet, ik ben niet zo goed in al die haartoestanden eigenlijk) Binnenkort (vrijdag al!) moet ik ook naar de kapper en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ga doen... verder laten groeien (maar het ziet er nu al zo ongezond en kapot uit) of toch maar ineens een heel stuk eraf??
    Pfff mannen hebben het toch makkelijker he op dat gebied :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kort of Lang. Je moet jezelf goed voelen !

    BeantwoordenVerwijderen