woensdag 29 mei 2013

Evolueren

Carrie is een madam, die graag groeit, evolueert,.......door sterk gericht te zijn op mijn zoon en gezin, ontbreekt het me vaak aan tijd om opnieuw een cursus op te nemen, maar ik geef toe dat het ook een stuk aan mezelf lig,.......en heeft het vooral te maken met het feit dat ik Chattheo mijn verantwoordelijkheid vind en niet Big's en nu zeker, nu ik het gevoel van Chattheo rond Big ken,......en uiteraard heb ik er nog over nagedacht en dat kind van mij, het heeft gelijk,......Big doet het uit liefde voor mij,......en dat is mooi, ontzettend mooi,......want hij zal me nooit beknotten in mijn vrijheid,.....zelfs niet wanneer ik aangeef dat ik 3 avonden van huis zou zijn,......dan neemt hij de zorg van het huishouden en Chattheo op zich,....dat weet ik 1000% zeker,......

Maar Carrie kan het niet,.......het is mijn taak,.......of die van de papa, einde  verhaal,......

Sinds Carrie het bloggen heeft ontdekt, is dat een geweldige uitlaatklep,.......en blijf ik mezelf stimuleren om meer en beter te schrijven,.......

Er zijn toch een aantal zaken die ik nog wil schrijven,.....zaken die ik niet met heel de wereld wil delen en die ik niet wil dat mijn zoon leest noch Big,......en kom ik tot de essentie van deze blogje,........Carrie gaat nog eens verhuizen,........ja weeral,......

Toen ik van skynet de overstap wilde maken naar een ander blogplatform, schrok "wordpress" me af,.......te ingewikkeld :-) en koos ik voor dit platvorm, waar op zich niks mis met is,.......maar toch naar mijn gevoel een aantal mankementjes vertoont,........blijkbaar lukt reageren niet voor iedereen en zeker niet met een mobiel toestel, reacties opvolgen is zoveel makkelijker met wordpress.......en vooral het begeerde paswoord, om zaken die je niet met iedereen wil delen toch kan schrijven,.....vooral dat laatste heeft me over de streep getrokken,........en begrijp ik niet wat me vorige keer zo afschrikte,......

Na dagen een beetje knoeien en prutsen,.......is het dan zover,.........zelfs de inhoud van deze blog verhuist mee,.......ik hoop dat jullie mee verhuizen.

Je vindt me vanaf morgen onder misssexandthecity.wordpress.com

Tot dan!!!!!


4 opmerkingen:

  1. Ik heb het u gezegd he. Wordpress rocks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb jaren geleden ook voor wordpress gekozen na de teloorgang van web-log.nl
    Het was een hele goeie beslissing, en ook jij zal het je niet beklagen, Carrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yessss! helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen