maandag 26 november 2012

The easy way,....

Gelukkig is het deze week, the easy week,....want Carrie is verkouden, het lijkt wel of mijn buis van eustachius verstopt zit tot het uiteinde van mijn linkeroor,...daar is mijn gehoor met duidelijk 30% minder,....mijn stem lijkt een mannelijke versie aan te nemen, maar verder lijkt het top te gaan :-), energie is niet 200% maar toch voldoende om er tegenaan te gaan,....want het wordt een leuke week,......:-), eerst en vooral heb ik mezelf ontslagen van koken deze week,....Carrie's diepvries moet worden leeggegeten, hij zit namelijk overvol met bewaarde overschotten, waar we makkelijk met 2 een week van kunnen eten,......en ja, het is het einde van de maand en de overschotten zijn niet royaal :-), want Carrie heeft ook nog leuke uitjes op de planning staan deze week, wat zouden wij besparen als we een maand de deur niet uitgingen,...ik vrees als we dat een jaar volhouden, wat uiteraard niet uit te houden is, we een mooie reis zouden kunnen maken of een mooie extra cent op onze spaarboek zien verschijnen, maar goed, ten huize sex and the city is gekozen om te genieten van het leven en als er iets is waar Big en ik goed in zijn, dan is het genieten van het leven,.......

Mijn sportzakje ligt in de koffer op me te wachten, om straks als mijn lange werkdag in het Paradijs erop zit rechtstreeks naar de fitness te rijden, want sporten is voor Carrie ook genieten, kronkel?.....Daarna wordt het genieten van een chili con carne, die Big met alle plezier zal opwarmen :-).  Mijn boeken worden weer verwacht in de bib en ik vind dat zo'n heerlijke plek om naartoe te trekken, onze gemeente is gezegend met een kleine, maar supergezellige bib, het aanbod is niet groot, maar de service die je wordt aangeboden en de faciliteiten dubbel zo groot,....en ik vind niks zaliger dan in boeken snuisteren,.......maar dan is er geen ontsnappen meer aan, de strijk zal dan op Carrie staan wachten, ik hoop stiekem dat Big al zal starten wanneer in naar de bib ben, maar ga het niet verwachten, want hij haat strijken en anders word ik teleurgesteld en daar heeft niemand iets aan,.....

Morgenavond word ik opgehaald door "dikke Mike", om samen naar het verre Limburg te rijden voor een reunie met mijn zussie, wat absoluut een topavond zal worden, aangezien het bijpraten wordt en leuke anecdotes uit ons kleurrijk verleden ophalen, want wij hebben een stuk jeugd gedeeld en dat waren topjaren, jaren zonder zorgen, ambitie of spijt,.....

Woensdag komt mijn beste vriend me ophalen om te lunchen,......ook al zien we elkaar niet vaak, hij is een soort van soulemate ondanks ons leeftijdsverschil, hebben wij zoveel raakvlakken en dezelfde drang naar orde en structuur :-) en weet ik dat ik dag en nacht bij hem terecht kan,......hij is degene waar ik uren aan een stuk met kan filosoferen over het leven, over onze gevoelens,....hij is ook iemand die zich heeft opgewerkt en al zijn dromen heeft waargemaakt iemand die zijn vreselijke jeugd heeft omgebogen en niet in de hoek is blijven zitten,.....hij is een topvent,.......en een geweldige vriend,......

Donderdag is het d-day,...dan gaan Big en ik wettelijk samenwonen,....het is eindelijk zover,......het wordt officieel vastgelegd en eerlijk ik vind het een fijn gevoel, dat we naar de buitenwereld gaan erkend worden als koppel en wanneer er zich iets voordoet we beschermd zijn, zowel hij als ik,......we zijn ook alles keurig gaan noteren bij de notaris,......ja, zo hoort dat tegenwoordig, liefde wordt vastgelegd met een contract :-), dit vastgelegde liefdeskoppel zal dan het officiële tintje gaan vieren met een gezellig etentje in " de Pastoor van Vremd", waar we deze zomer veelvuldig voorbij fietste en elke keer zeiden we, hier komen we eten als we 5 jaar samen zijn en we houden woord,......

En vrijdag,.......Vrijdag is het einde van de easy week,.......en is het weer harde realiteit,........dan komen de kids weer :-)

12 opmerkingen:

  1. Oh "wettelijk samenwonen". Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat voor dat wettelijk samenwonen! Ge hebt u klein verlet toch gepland?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoehahahahahahaha, krijg je daar klein verlet voor?? Schitterend!! Wij wilde donderdagavond gaan, dan is het gemeentehuis open van 18u-21u,...

      Verwijderen
    2. Carrie volgens mij moet je daar een afspraak voor maken als ik het goed heb. (Allee toch waar mijn vriendin is gaan wettelijk samenwonen.) Yeps, is gelijkgesteld met huwelijk, dus ook klein verlet!

      Verwijderen
  3. Fantastisch dat jullie alles officieel maken! Vier dat goed! En wat een leuke naam van dat etablissementje! Hopelijk leggen ze jullie daar goed in de watjes.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat voor jullie beiden ! En laat de champagne en ... en... ge weet wel vloeien! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet ook dringend mijn diepvries leegeten... Een beter excuus bestaat er niet om je als "housewife" een makkelijk diner te kunnen veroorloven! Voilà!
    Oooo wat een heerlijk programma voor de komende week! Alvast proficiat met het contract... jullie gaan dat goed doen, wettelijk samenwonen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo'n diepvriesvoorraad is erg handig in zo'n gevallen, Carrie
    Verzorg je maar goed, want er staan toch wel belangrijke dagen op het menu deze week!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat voor die stap. Mijn vraag natuurlijk is waar in Limburg ben je vandaag geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met het wettelijke samenwonen. En Limburg is niet altijd zo ver als het lijkt ..., het hangt er maar van af van waar je komt en waarheen je moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wou zeggen proficiat, maar uit je nieuwere blog lijkt big twijfels te hebben. Ik hoop in ieder geval dat hij er nog mee door wilt gaan.

    BeantwoordenVerwijderen