dinsdag 18 december 2012

Horoscoop 2012 & 2013

Vorig jaar rond deze tijd postte ik op mijn blog mijn jaarhoroscoop voor 2012 en nu wordt het eens tijd wat er werkelijk van waar was,......

Voor de maagd was 2012 een jaar dat op verschillende gebieden ontwikkeling zou laten zien, maar ook dat sommige situaties juist helemaal niet zouden veranderen,.....Carrie heeft zich verder ontwikkeld op persoonlijk niveau en ook haar relatie met Big is beter en dieper geworden en mijn ex die zal inderdaad nooit veranderen,.......:-)

Liefde 2012:  Weinig verrassingen op gebied van liefde,.........inderdaad aan mijn relatie is er buiten diepgang  en stabiliteit niks veranderd,.....

Financiën 2012: Ik ben een maagd en die zijn in staat om zuinig te leven,........ik vrees dat je dat in het geval van Carrie met een korrel zout moet nemen :-), maar als ik wil kan ik het uiteraard wel,.......ook hier weinig veranderingen,.......buiten het feit dat we onze spaarnorm nipt gaan halen, ondanks de reis en de tafel en stoelen, maar het wordt nipt, aangezien we weer gaan uitgeven aan onze trip van 2013 richting NY,........:-)

Carrière 2012:  Voorspeld, een interessante wending in mijn loopbaan, in werkelijkheid ben ik nog steeds bezigheidstherapeute van de bovenste plank :-),....ook hier geen wijzigingen,.....

Persoonlijke ontwikkeling 2012:  Voorspeld: meer naar intuitie luisteren en dat het nadenken niet gaat verdwijnen, allebei zijn juist,.......ben steeds meer en meer naar mijn buikgevoel gaan luisteren en nadenken, ik ben er nog steeds een kei in :-).

Maar wat biedt 2013 me,...........lees met me mee,....want er zijn veranderingen op til,......:-),.....maar u zal dat zeker van dag op dag voorgeschoteld worden :-).

Maagd horoscoop 2013

Jaarhoroscoop maagdDe jaarhoroscoop Maagd 2013 laat meer schommelingen en veranderingen zien dan een jaar eerder. Het evenwicht in het persoonlijke leven lijkt verstoord te kunnen raken in het voorjaar. Maar als daar alert op gereageerd wordt, kan dat weer worden opgelost. Op het gebied van liefde en relaties doen zich enkele heftige veranderingen voor, die de toekomst kunnen beïnvloeden. Met de financiën zal het volgens de Maagd horoscoop 2013 weer eens beter gaan en de persoonlijke ontwikkeling laat ook positieve veranderingen zien.

Liefde en relaties 2013

Op het gebied van de liefde kan volgens de Maagd jaarhoroscoop 2013 wel eens een flinke verandering optreden. Het verbreken van een langdurige relatie kan tot de mogelijkheden behoren. De horoscoop is er duidelijk over. Mocht dat niet op liefdesgebied gebeuren, dan zeker in verhouding tot de vriendenkring of een familielid. Dat betekent niet het einde van de wereld, maar kan wel een verdrietige periode opleveren. Aan de andere kant biedt een eventuele breuk ook weer kansen voor de toekomst. De single Maagd mag zich verheugen op een wervelende verliefdheid, die weer lijkt te verdwijnen, maar toch een blijvertje lijkt te worden.

Financiën 2013

De zuinige Maagd kan volgens de horoscoop in 2013 eindelijk eens opgelucht ademhalen. Alle financiële rompslomp is achter de rug en er dient zich zelfs een grote meevaller aan. Dat kan een geldbedrag ineens zijn uit een onverwachte hoek, maar ook gaan om blijvende verhoogde inkomsten. Denk daarbij aan een hoger inkomen uit werk of uit producten, die vanuit creativiteit gemaakt zijn, maar echt geld waard blijken te zijn. Dat het financieel in 2013 voor de wind gaat, is echter nog geen reden om het geld met bakken uit te geven. Maar dat zal de Maagd ook niet snel doen.

Carrière 2013

Een tijdelijke baan wordt omgezet in een vaste baan. Of vanuit werkloosheid wordt een baan gevonden. Dat laat de Maagd jaarhoroscoop in ieder geval zien. Voor de Maagd met een vaste baan geldt dat er kansen kunnen worden benut om hoger op te komen. Weeg de voordelen en nadelen zorgvuldig tegen elkaar af, want hogerop komen betekent niet per definitie ook gelukkiger te worden in het werk. Wie het goed heeft moet dus twee keer nadenken voor een besluit te nemen.

Persoonlijke ontwikkeling 2013

De Maagd horoscoop 2013 laat veranderingen zien in de persoonlijke ontwikkeling. Nadenken vormt een vast onderdeel van het denkpatroon van de Maagd. Dat zal op zich niet veranderen, maar wel de wijze van denken. Het denken wordt namelijk in een breder perspectief gezet en dat levert zo maar onverwachte oplossingen voor persoonlijke problemen op.

6 opmerkingen:

  1. Allee, ik ben ook een maagd! Ik hoop dat alle goeie dingen uitkomen voor volgend jaar, en de slechte achterwege blijven, haha!
    Maar bon, gewoon het feit, Lj, jij en ik drie maagden en zie , drie totaal verschillende mensen, ik hecht dus totaal geen waarde aan horoscopen!
    Ik wens je in elk geval, een heel fijn jaar toe!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is ook met een korrel zout te nemen Bie, vond het gewoon leuk om die van vorig jaar te bekijken en een nieuwe te plaatsen :-)

      Verwijderen
  2. Wat een toeval, ik heb deze blog bij mij vandaag klaargezet om binnenkort te kunnen posten :D. Ik ga ook altijd op die site de jaarhoroscoop bekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd naar de jouwe, en volgend jaar rond deze tijd bekijken we wat er is uitgekomen,...:-),....

      Verwijderen
  3. Mijn mening: horoscopen = flauwekul. (Wat leesvoer: http://skepp.be/nl/paranormale-gaven-bijgeloof/astrologie/de-astrotest-van-skepsis#.UNIih6y0OSo)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog een maagd! Ik wacht op de horoscoop van de Flair, die heeft vorig jaar een paar weliswaar vage en voor meerdere interpretaties vatbare voorspellingen gedaan die zijn uitgekomen, vandaar.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen