vrijdag 19 april 2013

Dekentje

Dit is volgens mij zo een van die dagen, dat ik me in een lage drukgebied bevind op hormonaal gebied,......heb het lastig ook met de sfeer hier in het paradijs,......Chattheo die gisteren weer in pubermodus zat en zenuwachtig werd als ik naar zijn huiswerk en gedragskaart vroeg,......en vanmorgen was het nog niet echt voorbij en dan kan ik hem niet bereiken en dat geeft me een ongemakkelijk gevoel,.....

Hij vroeg me gisteren ook of hij naar een jongerenfuif mag, vandaag,.......en dan sloeg de schrik me rond het hart, omdat ik dan allerei visioenen krijg van wat er allemaal kan mislopen,......terwijl het net helemaal normaal is dat die ontwikkeling zich voordoet en ik zelf altijd als eerste klaarsta om uit te gaan,.....en ik gun het hem hoor en zal met plezier taxi spelen, maar enkel onder de voorwaarde dat zijn gedragskaart en agenda in orde is,......het wordt tijd dat hij op dat gebied ook zijn verantwoordelijkheid neemt en dat vergeten achterwegen laat en anders de gevolgen draagt.

Het is al niet mijn dag en als ik hier dan het paradijs betrad, hoorde ik de sheriff al tegen de hotline roepen en had instant zin om rechtsomkeer te maken,......want de Sheriff mag dan nog maar 3 dagen per week werken, ze vindt nog steeds dat ze hier de lakens mag uitdelen en collega's commanderen, gelukkig is het stadium voorbij dat ze het probeert om bij mij te doen,.......want Carrie kan heel erg van zich afbijten als het moet en dat in combinatie met een hormonale stoornis een gevaarlijke combinatie,.......na een half uur hoor ik ze weer staan roepen en ipv mijn deur dicht te gooien stap ik erop af met de vraag " kom jij hier nu echt alleen om de boel te komen verzieken, wie denk je in godsnaam dat je bent om andere mensen te commanderen" en voor ze kon antwoorden was ik weeral weg, kokend van woede, maar de deur ging wel dicht,......

Uiteraard had ik snel Miami aan de bel en was er niks nodig om mijn gal te spuwen,......ik vroeg hem of het gedrag van de Sheriff normaal is, of het gedrag van een andere collega die rond half elf komt binnenwaaien en dat doodnormaal vindt om om vier uur weer weg te zijn,.......en dan nog 2 keer per week om 12 u naar de kapper gaat,.......en zijn antwoord, sloeg Carrie met verstomming, "u heeft gelijk, maar het is een moeilijke situatie, ik kan geen mensen veranderen"  En mijn repliek was weer sneller dan het nadenken " dus u wilt zeggen dat iedereen kan/mag doen wat zij wil" en toen vroeg hij om iemand anders door te geven,.......hij stond "schaakmat",.......

Ik wil gewoon verdwijnen onder een dekentje in mijn favoriete jogging en even verdwijnen van de wereld, maar ik weet dat dat er niet zal inzitten vandaag,......want de rol van mama/bonusmama  verwacht weer het beste van mijn  krachten,.....en eerlijk heb geen zin in happy family spelen,....noch in huishoudentje spelen, alles wat ik wil is mijn dekentje,.........

6 opmerkingen:

  1. Dekentje, hier ook!!
    Well done, zo je collega's op hun plaats zetten, en je baas nog wel, haha jammer dat je z'n gezicht niet kon zien.
    Sommige mensen denken dat ze zich alles kunnen permitteren he...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn zo van die dagen hé, dat je eens van de aardbol zou willen verdwijnen.
    Veel sterkte Carrie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn van die dagen ... Maar gelukkig duren ook die dagen maar 24 uur ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja, als het thuis al op de tenen lopen is, kan het op het werk uit de hand lopen... ;-)
    Maar die Sheriff moet zich ook niet teveel aanstellen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke vrouw kent zo van die dagen. Eén ding is zeker: ze gaan voorbij! Misschien is mijn berichtje al een vijg na Pasen, maar doe dat toch maar hoor, onder een dekentje kruipen. Ook al heb je daar geen tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat soort dagen...... praat me er niet van. Soms lijkt het dan wel alsof het hele universum het nog nodig vind ook om extra moeilijk te gaan doen of zo.... Maar wij zijn sterk genoeg om dit aan te kunnen kanjer!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen