vrijdag 12 april 2013

Wishlist

Toen in oktober de winterkleren werden bovengehaald en de zomerkleren werden opgeruimd, heb ik ontzettend veel weggegooid, omdat het versleten of stuk was en nu men temperaturen van +20° voorspelt het komende weekend waar ik ENORM naar uitkijk, heb ik mijn garderobe voor de lente/zomer eens bekeken en veel stelt dat niet meer voor precies,.........dus er moet geïnvesteerd worden in:


  • Een nieuw jeansvestje een topper die al jaren meegaat
  • 2 jurkjes over de stijl ben ik nog niet helemaal uit
  • 2 shortjes, geklede short geen sportieve die heb ik genoeg
  • 2 sweaters/trui/vestjes 
  • 2 leuke t-shirts/tops met print
  • Gladiator sandalen
  • Sandalen met hakken
  • Zomerhandtas (voor de mannen onder ons, ja er is een verschil!)
  • Witte all-stars ( maar die brengt mijn allerliefste vriend voor me mee uit de U.S.A)
  • Accesoires (geen sjaals meer heeft Big geëist :-))
En ik heb eens de mode voor de zomer van 2013 bekeken,.......en wie verzint die pastelkleuren die me er ziek doen uitzien en dan de terugkeer van de jaren 80, brede schouders en fluo, zelfs voor lingerie, not my cup of tea en de zwart-wit trend is qua kleurenpalet ook niet geschikt voor Carrie, nochtans is dat hetgene waar ik naar grijpt,........het is altijd stijlvol,......maar goed het is en blijft een uitdaging een leuke outfit maken in de juiste kleuren want hoe je het draait of keert, dan straal je nog meer.

Maar dit weekend neem ik alvast mijn kleren mee die ik al kocht 2 weekends geleden,....want er staan heel wat leuke uitjes op de planning,......ik tel hier de uren af, om het paradijs in te ruilen voor een deugdoende yogasessie en dan in de armen van Big te verdwijnen,......om morgen te vertrekken voor een leuk tripje naar Gent die zondag in Leuven eindigt, met geweldige topwijven waarvan er jammer maar helaas 2 er niet kunnen bij zijn,.....en onze zorgen die laten we achter ten huize sex and the city,......Genieten gaat Carrie doen,......en niks anders dan genieten!!!


11 opmerkingen:

  1. Niks dan leuke vooruitzichten dus!!! Ik heb mijn zomerkleren nog niet durven bovenhalen... er gaat veel zijn dat nog steeds niet past :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idem hier! Ik weeg tien kilo minder dan een jaar geleden (en ben terug op dieet), maar toch heb ik het gevoel dat ik nergens ga in kunnen, laat staan dat er iets zou zijn dat mij effectief stáát. Voor mij mag de zomer nog een paar weken wegblijven, tot mijn lichaam wat meer zomerbestendig is (als dat al ooit gebeurt).
    Ik vind ook echt mijn goesting niet in de zomercollectie! Ik hou niet van pastel, en ook niet van fluo - maar dan wel weer van zwart-wit, gelukkig. En die schoenen in al die kleuren, is het dan echt de bedoeling dat we per outfit een ander paar schoenen kopen? Ik heb liever één paar degelijke schoenen, zoals ik dat in de winter ook heb :p.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eentje is geentje he ;) Maar je hebt gelijk, al die kleurtjes zetten aan tot kopen, en nog meer kopen, tot je een uitpuilende schoenenkast hebt... zoals ik hehe.

      Verwijderen
  3. Ik zeg al jaren dat ik eens een geklede short wil kopen, ik heb er geen enkele. Ook geen sportieve. Enkel lange broeken. Sinds mijn 14e draag ik dat al niet meer omdat ik me schaam voor mijn littekens op mijn benen, dus is het meer een mentale drempel dan louter luiheid.

    En wtf is het verschil tussen een winter -en zomerhandtas? =)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga hier mijn best doen om het zo goed mogelijk uit te leggen, een zomerhandtas heeft een lichte kleur of net een heel vrolijk kleurtje is supergroot of net veel kleiner :-),......en wat je short betreft,......zet je over die schaamte en geniet van je herwonnen vrijheid!!!

      Verwijderen
  4. ik hoop dat je je voornemen hebt kunnen waarmaken, Carrie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ENORM genoten,..........zonder iets te kopen :-)

      Verwijderen
  5. Even wachten tot bij macy's misschien ??? ;-) Ja de portemonnee zal ook leeg klinken ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar gaan we een nieuwe wintergarderobe aanschaffen :-),.....we gaan mee met de seizoenen hé :-)

      Verwijderen
  6. Ik ben blij dat ik dat probleem van kleren niet heb. En nu maar wachten op je verslag van Gent. (knipoog)

    BeantwoordenVerwijderen